čtvrtek 27. července 2017

CORFU 2017



Ahoj! Tak tohle je můj první prázdninový článek  - docela slabota, na to, že už je půlka prázdnin za námi. Letos si to opravdu užívám prázniny naplno. O dovolené na Hvaru jsem psala už minule. Chorvatsko jsme stihli ještě před prázdinama, takže jsem si zoufala, že nebudu mít zbytek prázdnin co dělat. Na poslední chvíli jsme ale ještě zarezervovali dovolenou na Corfu. A teda! Ani nevím, kde se mi líbilo víc. Jedna dovolená hezčí, než druhá. (Jo a rozhodla jsem se, že jednou u toho moře prostě budu žít, protože to je něco TAK krásnýho.)

Na Corfu jsme byli jen osm dní a přesto jsme toho viděli spoustu. Už před odjezdem jsme zjistila, že jedna z mých nejnejnejlepších kamarádek je taky na Corfu - a k tomu necelých 20 km od nás. Takže hlavní cíl dovolené: vidět Oli. A byla to vlastně skoro povinnost, protože před 4 lety jsme spolu byly na dovolené na Corfu!

Takže hned od prvního dne jsme plánovaly, jak se k sobě dostanem. 
A nebylo to zas tak jednoduché, jak jsem si myslela. Ono je totiž 20 km málo - ale ne v Řecku. Protože to, co se u nás nazývá "polní cesta" je u nich silnice (ale zase to bylo dobrodrůžo, to teda jo!)

Náš první plán jet autem ztroskotal. Cesta by byla moc dlouhá a nikdo nebyl ochotný mě dovést. Já v té době ještě bez papírů... No, nakonec jsme vymyslely něco TAK geniálního! Po moři jsme to k sobě měli blíž, než po souši, takže si Oli půjčila loďku a hezky si pro mě zajeli až k hotelu, haha! A stálo to fakt za to - protože ty výhledy byly neuvěřitelný, stejně tak malý zapomenutý plážičky, na které se šlo dostat jen lodí. 

S kamarádkou se nám bohužel kryly jen dva dny dovolené, takže jsem zbytek strávila s knihou na pláži. A to má taky něco do sebe, že ano:))) A
Loďičku jsme si půjčili hned dvakrát, protože to byl fakt zážitek k nezaplacení za dobrý peníze! 
"Adooo, jedem pro tebe a Mime šasmpus!"
¨
Modrá, modrá, modrá...
Kromě válení na pláži jsem se dost aktivně věnovala skokům ze skal. To jsem vždycky chtěla zkusit! A každý den jsme skákali z vyších příček, nakonec až z pěti metrů.
 A u bazénu to taky nebylo špatný!
 Výhledy!
Mějte se hezky! 

2 komentáře: